داستان های من

خوش اومدید :)

داستان های من

خوش اومدید :)

هشت دلیل برای گریه نکردن _بخش سوم

شاید کمک کننده ترین چیزی که شما می تونید بگید لازم نیست تا با کلمات گفته بشه

-ام . کی

***

تا حالا متوجه شدید وقتی یک نفر میگه " من میخوام بمیرم " منظورش این نیست که واقعا میخواد بمیره . او فقط میخواد زندگی رو شروع کنه .

الان هیچ ربطی به دلیلم نداشت ولی این یه چیزی که من یادداشت کردم .

دلیل بعدی من اینه اگه شما گریه کنید هیچ کس اهمیت نمی ده . اونا اهمیت نمی دن اگه شما صدمه ببینید  .

منظورم اینه که ...

وقتی من با لباس لعنتیم تو دهنم گریه می کردم به نظر نمی رسید که او (پسر) اهمیت بده .  کسانی که دوستم بودن پشت سرش ایستاده بودن و از داغون شدن من فیلم می گرفتن . اونا به هیچ وجه اهمیت نمی دادن .

هیچ کس اهمیت نمی ده ، باور کن . اونا فقط یه بازی به اسم من میدونم درونت چی می گذره رو بازی خواهند کرد و بعد بازیشون به من تورو درک نمی کنم تغییر می کنه .

هیچ کس هیچ اهمیتی نمی ده پس چرا فقط تمومش نمی کنیم ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.